En Güncel The Witcher 3: Wild Hunt Hileleri ve Kodları 2023

En Güncel The Witcher 3: Wild Hunt Hileleri ve Kodları 2023
01.12.202216:28

The Witcher 3: Wild Hunt oyununda size yardımcı olacak en iyi hileleri detaylıca araştırdık, liste şeklinde derledik.

Haber güncelleme tarihi 06.12.2022 17:50

CD Projekt RED tarafından geliştirilmiş olan The Witcher 3: Wild Hunt, Warner Bros. Interactive Entertainment tarafından yayınlanmıştır. Üçüncü şahıs nişancı türü aksiyon rol yapma oyunu olarak bilinmektedir.

PlayStation 5, PlayStation 4, Nintendo Switch, Xbox One, Xbox X ve S Serisi, Microsoft Windows gibi platformlarda oynanabilen efsane oyun The Witcher 3, Rivyalı Geralt’ın hikayesini konu almaktadır. İkinci oyunun sonunda yaşanmış olan olayların üzerinden 6 ay geçer, Geralt’ın hafızası yerine gelir ve kayıp aşkı Yennefer’ı her yerde aramaya başlar.

Biz sizler için Geralt’ın biricik aşkı Yennefer’ı aramasında yardımcı olacak tüm hileleri yazımızda madde madde listeledik. Bu hileler sayesinde bazı görevleri hızlıca geçebilir, oyunun zevkini çıkarabilirsiniz.

The Witcher 3: Wild Hunt Konsol Nasıl Açılır?

The Witcher 3’te hile yapabilmek için konsolu aktifleştirmeniz gerekmektedir. Bunun için oyunun kurulu olduğu klasörü bulun. Daha sonrasında Bin>config>base.Locate-general.ini uzantılı dosyayı sağ tıklayıp metin belgesi ile açın. Açtıktan sonra General’in altına “DBGConsoleOn=true” ekleyin ve kaydedip çıkın.

Tüm bunları doğru yaptığınızdan eminseniz oyuna giriş yapın ve konsolu ESC’nin altında olan “é” tuşuna basarak açın. Konsol açıldıysa başarıyla adımları gerçekleştirmişsiniz demektir. Aşağıda bulunan hile kodlarını girerek oyunun zevkini çıkarabilirsiniz.

The Witcher 3 En Popüler Hileleri

Witcher 3 oyununda ilerleyebilmek için bazen hilelere ihtiyaç duyabiliyoruz. Bu hileler işimizi son derece kolaylaştırıyor. Biz sizler için Witcher 3 oyununda en çok kullanılan hileleri bir araya getirdik. İşte en popüler Witcher hileleri;

  • Additem (ITEMİSMİ): “ITEMİSMİ” kısmına aşağıda bulunan itemlardan biri yazılırsa istediğinizi verir.
  • God: Ölümsüzlük
  • Levelup: Oyuncu seviyesini 1 artırır.
  • Killall: Tüm düşmanları öldürür.
  • Addmoney (miktar): Yazdığınız miktar kadar para ekler.

The Witcher 3: Wild Hunt Hileleri

  • Cat(1): Gece görüşünü açar.
  • addmoney(#): # yerine yazılan sayı kadar para kazanırsınız.
  • Drunk(1): Sarhoşluk efekti verir.
  • instantMount(‘horse’): Oyuncuyu ata bindirir.
  • addexp(#): # yerine yazılan sayı kadar tecrübe puanı kazanırsınız.
  • god: Ölümsüz modu açar. Tekrar yazarak kapatabilirsiniz.
  • staminapony: Atın dayanıklılığını sınırsız yapar.
  • killall: Etrafınızdaki düşmanları öldürür.
  • likeaboss: Hasarlar, hedefin sağlığının %40’ına eşit olur.
  • Drunk(0): Sarhoşluk efektini kaldırır.
  • addskillpoints(#): # yerine yazılan sayı kadar yetenek puanı kazanırsınız.
  • healme: Sağlığınızı doldurur.
  • removemoney(#): # yerine yazılan sayı kadar paranızı siler.
  • setlevel(#): # yerine yazılan sayıda seviyeye ulaşırsınız.
  • witchcraft: Her şeyden 1 tane verir.
  • Cat(0): Gece görüşünü kapatır.
  • cleardevelop: Her şeyi sıfırlar. Birinci seviyeden oyuna başlarsınız.

Geralt Hileleri

addabl(‘ConImmortal’): 998000 sağlık verir.

addabl(‘StatsRangedSuperLame’): Aim süresini uzatır.

addabl(‘isim’) ile buff ekler ve rmvabl(‘isim’) ile siler.

addabl(ForceDismemberment)

addabl(ForceFinisher)

addabl(‘ConAthletic’): 1000 sağlık, 100 dayanma gücü ve dayanma gücü yenilenmesi.

addabl(‘ForceCriticalHits’): %100 kritik şans verir.

addabl(‘DamageBuff’): 200 büyü ve atak gücü verir.

Yetenek Hileleri

learnskill(‘isim’) ile yetenekler öğrenilir.

learnskill(‘magic_s1’) … learnskill(‘magic_s20’)

learnskill(‘magic_1’) … learnskill(‘magic_5’)

learnskill(‘sword_1’) … learnskill(‘sword_5’)

learnskill(‘sword_s1’): s2, s3, s4… şeklinde s20’ye kadar gider.

learnskill(‘perk_1_day_ability’) … learnskill(‘perk_1_night_ability’)

learnskill(‘perk_1’) … learnskill(‘perk_12’)

learnskill(‘alchemy_s1’) … learnskill(‘alchemy_s19’)

Hava Durumu Hileleri

changeweather(WT_Heavy_Clouds)

stoprain: Yağmuru durdurur.

changeweather(WT_Light_Snow)

changeweather(WT_Rain_Storm)

makeitrain: Yağmuru başlatır.

changeweather(WT_Light_Rain)

changeweather(WT_Light_Clouds)

changeweather(WT_Mid_Clouds)

changeweather(WT_Clear)

changeweather(WT_Blizzard)

Işınlanma Hileleri

xy(-537,197): e3_fake_arinbjorn_quarry; RoadSign e3 demo fake fasttravel point

xy(-447,369): e3_fake_skellige_tombs; RoadSign e3 demo fake fasttravel point

xy(7,-41): kaer_trolde_crach_castle; RoadSign

xy(-222,617): e3_fake_holmstein; RoadSign e3 demo fake fasttravel point

xy(1024,200): wm_pin_Skellige_ArdSkellig; WorldMap

xy(-287,-899): e3_fake_dimun_village; RoadSign e3 demo fake fasttravel point

xy(200,300): wm_pin_Prologue_Village; WorldMap

xy(400,200): kaer_trolde_port; Boat

xy(334,184): e3_fake_hemmingur; RoadSign e3 demo fake fasttravel point

xy(545,667): arinbjorn_village; RoadSign

xy(12,574): lonely_pine_crossroadLeft; RoadSign

xy(500,500): DEBUG_wm_pin_April; WorldMap DEBUG FOR DROID REQUEST

xy(1441,131): e3_fake_burners_village; RoadSign e3 demo fake fasttravel point

xy(100,356): kaer_trolde_crach_castle_tunel; RoadSign

xy(1000,200): ard_hugtand_port; Boat

xy(750,900): wm_pin_Wyzima; WorldMap

xy(222,767): valley_route; RoadSign

xy(200,100): DebugBidonRS2; RoadSign

xy(434,343): ft_harbor_02; Boat

xy(864,837): e3_fake_crystal_cavern; RoadSign e3 demo fake fasttravel point

xy(1024,1024): wm_pin_NMLandNovigrad; WorldMap

xy(574,12): lonely_pine_crossroad_right; RoadSign

xy(-441,28): e3_fake_upper_arinbjorn; RoadSign e3 demo fake fasttravel point

xy(-40,-348): lonely_pine; RoadSign

xy(,): e3d_startpoint; RoadSign e3 demo start

xy(120,10): lonely_pine_crossroadDown; RoadSign

xy(104,140): FishermenVillage; RoadSign

xy(212,121): ft_harbor_01; Boat

xy(44,242): FerylundVillage; RoadSign

xy(200,1024): wm_pin_Island_of_Myst; WorldMap

xy(355,266): forest_verge; RoadSign

xy(-1102,505): skellige_undvik_road_sign; RoadSign Fast travel to igi beach

xy(840,-835): e3_fake_nordbukt; RoadSign e3 demo fake fasttravel point

xy(100,200): DebugBidonRS1; RoadSign

xy(11,10): lonely_pine_crossroadUp; RoadSign

xy(-1461,-6): e3_fake_old_monastery; RoadSign e3 demo fake fasttravel point

xy(126,496): e3_fake_fyresdal; RoadSign e3 demo fake fasttravel point

xy(444,333): druids; RoadSign

xy(164,-200): e3_fake_mountain_passage; RoadSign e3 demo fake fasttravel point

xy(333,444): fyresdal_village; RoadSign

xy(-31,-259): lonely_pine_02; RoadSign

xy(600,600): DEBUG_wm_pin_May; WorldMap DEBUG FOR DROID REQUEST

xy(500,400): wm_pin_Kaer_Morhen; WorldMap

xy(677,929): e3_fake_giant_cliff_islands; RoadSign e3 demo fake fasttravel point

Ursine Witcher Seti Hileleri

additem(‘Bear School silver sword Upgrade schematic 2’)

additem(‘Witcher Bear Pants Upgrade schematic 3’)

additem(‘Bear Armor 2’)

additem(‘Bear Boots 1’)

additem(‘Bear School silver sword 4’)

additem(‘Bear Gloves 5’)

additem(‘Witcher Bear Jacket Upgrade schematic 2’)

additem(‘Bear Gloves 1’)

additem(‘Bear Pants 5’)

additem(‘Witcher Bear Jacket Upgrade schematic 4’)

additem(‘Bear Pants 3’)

additem(‘th1007_journal_bear_part2’)

additem(‘Bear School silver sword 2’)

additem(‘Witcher Bear Gloves Upgrade schematic 4’)

additem(‘Bear School steel sword Upgrade schematic 4’)

additem(‘Bear School steel sword 1’)

additem(‘Witcher Bear Boots Upgrade schematic 4’)

additem(‘Bear School silver sword schematic’)

additem(‘Witcher Bear Jacket Upgrade schematic 3’)

additem(‘Witcher Bear Pants Upgrade schematic 4’)

additem(‘Witcher Bear Boots Upgrade schematic 3’)

additem(‘Bear Gloves 3’)

additem(‘Bear School steel sword schematic’)

additem(‘Bear Armor 1’)

additem(‘Bear School silver sword’)

additem(‘Witcher Bear Pants Upgrade schematic 1’)

additem(‘Witcher Bear Gloves Upgrade schematic 3’)

additem(‘Bear Boots 2’)

additem(‘Bear Pants 1’)

additem(‘Bear School steel sword Upgrade schematic 1’)

additem(‘Bear School steel sword’)

additem(‘Bear Pants 2’)

additem(‘th1007_map_bear_upgrade1a’)

additem(‘th1007_journal_bear_part1’)

additem(‘Bear Gloves 2’)

additem(‘Witcher Bear Jacket Upgrade schematic 1’)

additem(‘th1007_journal_bear_part5’)

additem(‘Witcher Bear Boots Upgrade schematic 2’)

additem(‘Bear Gloves 4’)

additem(‘Witcher Bear Gloves Upgrade schematic 2’)

additem(‘Bear Pants schematic’)

additem(‘Bear School Crossbow schematic’)

additem(‘th1007_journal_bear_part3’)

additem(‘Bear School silver sword 3’)

additem(‘th1007_journal_bear_part6’)

additem(‘th1007_journal_bear_part7’)

additem(‘Bear School steel sword 4’)

additem(‘Witcher Bear Gloves Upgrade schematic 1’)

additem(‘th1007_map_bear_upgrade1b’)

additem(‘Bear Pants 4’)

additem(‘Bear Boots 4’)

additem(‘Bear Boots schematic’)

additem(‘Bear Boots 5’)

additem(‘Bear Armor 3’)

additem(‘Bear Boots 3’)

additem(‘Bear School silver sword Upgrade schematic 1’)

additem(‘Bear School steel sword 3’)

additem(‘Bear School Crossbow’)

additem(‘Witcher Bear Boots Upgrade schematic 1’)

additem(‘th1007_map_bear_upgrade2’)

additem(‘Bear School silver sword Upgrade schematic 4’)

additem(‘Bear Armor 4’)

additem(‘Bear School silver sword 1’)

additem(‘Bear Armor schematic’)

additem(‘th1007_map_bear_upgrade3’)

additem(‘Witcher Bear Pants Upgrade schematic 2’)

additem(‘Bear School silver sword Upgrade schematic 3’)

additem(‘th1007_journal_bear_part4’)

additem(‘Bear School steel sword Upgrade schematic 2’)

additem(‘Bear School steel sword Upgrade schematic 3’)

additem(‘Bear Gloves schematic’)

additem(‘Bear Armor’)

additem(‘Bear School steel sword 2’)

Dünya Hileleri

ShowAIIFT(1): Bütün hızlı seyahat noktalarını ortaya çıkartır.

gotoNovigrad: Novigrad portalına gider.

gotoKaerMohren: KaerMohren portalına gider.

gotoWyzima: Wyzima portalına gider.

AllowFT(1): Her yerden hızlı seyahat yapmayı etkinleştirir.

gotoSkellige: Skellige portalına gider.

ShowPins(1): Tüm bölgeleri ortaya çıkartır.

gotoPrologWinter: Prolog’da beyaz karlı bahçeye gider.

gotoProlog: Prolog’da beyaz bahçeye gider.

ShowKnownPins(1): Bütün “?” yerlerini gösterir.

Griffin Witcher Seti Hileleri

additem(‘th1005_journal_gryphon_part1’)

additem(‘Gryphon Armor 4’)

additem(‘Witcher Gryphon Pants Upgrade schematic 3’)

additem(‘th1005_journal_gryphon_part7’)

additem(‘Witcher Gryphon Jacket Upgrade schematic 1’)

additem(‘Gryphon Armor’)

additem(‘Gryphon School silver sword’)

additem(‘Gryphon Boots 4’)

additem(‘Gryphon Boots 1’)

additem(‘Gryphon Pants 3’)

additem(‘Gryphon School silver sword 1’)

additem(‘Gryphon Pants 2’)

additem(‘Gryphon Gloves 4’)

additem(‘Gryphon Pants 4’)

additem(‘Gryphon School steel sword’)

additem(‘Gryphon Gloves 2’)

additem(‘Witcher Gryphon Pants Upgrade schematic 1’)

additem(‘th1005_journal_gryphon_part4’)

additem(‘Witcher Gryphon Jacket Upgrade schematic 4’)

additem(‘Gryphon School steel sword 1’)

additem(‘Gryphon Armor 3’)

additem(‘Gryphon Boots schematic’)

additem(‘th1005_map_gryphon_upgrade3’)

additem(‘Gryphon Armor schematic’)

additem(‘Gryphon Armor 2’)

additem(‘th1005_journal_gryphon_part3’)

additem(‘Witcher Gryphon Jacket Upgrade schematic 3’)

additem(‘Gryphon Gloves 1’)

additem(‘Gryphon School silver sword 4’)

additem(‘Gryphon School silver sword 3’)

additem(‘Witcher Gryphon Gloves Upgrade schematic 2’)

additem(‘Witcher Gryphon Boots Upgrade schematic 2’)

additem(‘Witcher Gryphon Gloves Upgrade schematic 4’)

additem(‘Gryphon Armor 1’)

additem(‘Gryphon Boots 3’)

additem(‘Gryphon Boots 5’)

additem(‘Gryphon Gloves schematic’)

additem(‘th1005_map_gryphon_upgrade2’)

additem(‘Gryphon School silver sword 2’)

additem(‘Witcher Gryphon Boots Upgrade schematic 1’)

additem(‘Witcher Gryphon Gloves Upgrade schematic 1’)

additem(‘Gryphon School steel sword 4’)

additem(‘Gryphon School steel sword 2’)

additem(‘th1005_map_gryphon_upgrade1b’)

additem(‘Gryphon Pants 5’)

additem(‘Witcher Gryphon Boots Upgrade schematic 3’)

additem(‘Witcher Gryphon Boots Upgrade schematic 4’)

additem(‘Gryphon Pants 1’)

additem(‘Witcher Gryphon Gloves Upgrade schematic 3’)

additem(‘Gryphon Gloves 5’)

additem(‘th1005_journal_gryphon_part6’)

additem(‘th1005_journal_gryphon_part5’)

additem(‘Witcher Gryphon Pants Upgrade schematic 2’)

additem(‘th1005_journal_gryphon_part2’)

additem(‘Gryphon Gloves 3’)

additem(‘Gryphon Boots 2’)

additem(‘Witcher Gryphon Pants Upgrade schematic 4’)

additem(‘Gryphon Pants schematic’)

additem(‘th1005_map_gryphon_upgrade1a’)

additem(‘Gryphon School steel sword 3’)

additem(‘Witcher Gryphon Jacket Upgrade schematic 2’)

Ciri Hileleri

addabl(Ciri_Q305): 500 sağlık ve 100 atak verir.

secretgwint: Gwent oyunu başlatır.

settime(süre)

TM(sayı): Oyunun ne kadar hızlı geçeceğini belirler.

addabl(Ciri_Q111): 2500 sağlık ve 600 atak verir.

addabl(CiriBilink): Ciri’nin blink yeteneğini verir.

additem(q403_ciri_meteor): Ciri’nin meteorunu verir.

addabl(Ciri_Rage): Ciri’nin rage yeteneğini verir.

winGwint(true): Gwent oyunlarını kazanırsın.

addabl(Ciri_Q501): 2500 sağlık ve 80 atak verir.

addabl(Ciri_Q403): 2000 sağlık ve 500 atak verir.

addabl(Ciri_Q205): 250 sağlık verir.

addgwintcards: Bir tane Gwent kartı verir.

addabl(CiriCharge): Ciri’nin charge yeteneğini verir.

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
0
0
0
0
0
0
0
👏
👎
😍
😥
😱
😂
😡
  • Yorumlar 1
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış yorumlar onaylanmamaktadır.
Tüm Hakları Saklıdır © 2015 - 2022 NeOldu.com
Burada yer alan yazılı ve görsel içerik, izinsiz olarak,
kısmen ya da tamamen kopyalanamaz başka yerde kullanılamaz.