Oyununuzu Kolaylaştıracak Starfield Hileleri ve Konsol Komutları
Starfield Hileleri ve Konsol Komutları
Starfield, Bethesda Game Studios tarafından geliştirilen ve yayınlanan bir uzay rol yapma oyunudur. Oyun, 2023 yılında PC ve Xbox Series X/S için piyasaya sürülmüştür. Starfield, oyunculara kendi karakterlerini oluşturup, geniş bir galaksiyi keşfetme, farklı gezegenlere inme, uzay gemileriyle savaşma ve çeşitli görevleri tamamlama imkanı sunmaktadır.
Starfield’da hile yapmak isteyen oyuncular, oyunun konsol komutlarını kullanabilirler. Konsol komutları, oyunu duraklatıp, ekranda bir menü açarak, çeşitli kodları girmeyi sağlar. Bu kodlar sayesinde, oyuncular kendilerine tanrı modu, sonsuz para, istedikleri eşyaları verme, duvarlardan geçme gibi avantajlar sağlayabilirler. Ancak, konsol komutları kullanmak, başarımları devre dışı bırakabilir ve bazen oyunun çökmesine veya hatalara neden olabilir. Bu yüzden, konsol komutları kullanmadan önce oyunu kaydetmenizi öneririz. Konsol komutlarına erişmek için, oyun sırasında veya menüdeyken, klavyenizdeki Tilde (~) veya Grave (‘) tuşuna basmanız yeterlidir.
Komut | Açıklama |
---|---|
tgm | Tanrı Modunu Açar - Ölümsüzlüğü ve sınırsız cephane sağlar. |
player.setav carryweight (miktar) | Taşıma Kapasitesini Değiştirir - (miktar) yerine istediğiniz taşıma kapasitesini girin. |
additem (Öğe Kimliği) (Değer) | Öğeleri Ekler - (Öğe Kimliği) yerine belirtilen öğeler envanterinize eklenir. |
tim | Ölümsüz Modunu Açar - Zarar alırsınız, ancak hiçbir zaman 0 sağlık noktasına ulaşmazsınız. |
psb | Oyuncu Büyü Kitabı - Tüm büyüler açılır. |
Starfield Konsol Nasıl Açılır?
Starfield, Bethesda Game Studios’un geliştirdiği ve yayınladığı bir bilim kurgu rol yapma oyunudur. Oyun, uzayda geçen bir macerayı konu alıyor ve oyunculara kendi karakterlerini, gemilerini ve gezegenlerini özelleştirme imkanı sunuyor. Starfield’da konsolu kullanmak için, klavyenizde ESC tuşunun altında yer alan "é" tuşuna basmanız gerekiyor. Bu tuş, nerdeyse tüm klavyelerde aynı yerde bulunur.
Starfield Konsol Komutları Nasıl Kullanılır?
Konsolu açtığınızda, oyun duracak ve ekranın alt yarısında bir pencere açılacaktır. Bu pencereye, oyunu değiştirmek için çeşitli komutlar yazabilirsiniz. Örneğin, Tanrı modunu açmak için "tgm", ölümsüz modunu açmak için "tim", tüm güçleri açmak için "psb" yazabilirsiniz. Komutları yazarken büyük harf kullanmanıza gerek yoktur. Komutu girdikten sonra, onu etkinleştirmek için enter tuşuna basın. Konsolu kapatmak için tekrar "é" tuşuna basın.
Starfield’da konsol komutlarını kullanmanın, oyunun zorluğunu ve eğlencesini azaltabileceğini unutmayın. Ayrıca, konsol komutlarını kullanmak, oyunun başarılarını devre dışı bırakabilir ve bazı durumlarda oyunu bozabilir. Bu nedenle, konsol komutlarını kullanırken dikkatli olun ve oyununuzu sık sık kaydedin.
Komut | Açıklama |
---|---|
SetLinkedRef | Geçerli referansı verilen anahtar kelimenin altında diğer bir referansa bağlar. |
Refresh | Bir referansın yeniden hata ayıklama işlevini yapar. |
player.setlevel (Değer) | Karakter Seviyesini Artır - Karakterinizi belirtilen '(Değer)' seviyeye yükseltir. |
ChangeAnimFlavor | Seçilen aktörün hayvan türünü değiştirir. |
ForcePersistent | Bir referansın kalıcı hale gelmesini zorlar. |
orcePathFailure | Aktörün yolunu başarısız kılmak için zorlar. |
TogglePapyrusGlobalProfiler (TPGP) | Papyrus'un küresel profilini açar ve kapatır (her şeyi profillemeyi başlatır). |
sexchange | Karakterinizin cinsiyetini değiştirir. |
SetHarvested | Geçerli referansı hasat edilmiş veya hasat edilmemiş olarak işaretler. |
CallQuestFunction (cqf) | Bir görevdeki belirtilen Papyrus işlevini çağırır. İkinci parametre işlevdir, geri kalanı parametrelerdir. |
ToggleReferencePose | Seçilen aktörün referans pozunda olmasını zorlayan bir animgrafik için zorlayan bir animgrafik. "hedef" veya "rig"i de belirtmek mümkündür. |
player.placeatme (Öğe Kimliği) (Değer) | Öğeyi Oluştur - Belirtilen '(Öğe Kimliği)' öğesi karakterinizin önünde doğrudan oluşturulur. |
AttachMod | Bir nesneye bir mod ekler. |
PushCamera | Editör kamerasını itme işlemi yapar. |
FireAssert | Bir bildirimi (mevcutsa metni ile) ateşler. |
StartPapyrusFormProfile (StartPFP) | Bir form üzerindeki Papyrus betiklerini profillemeyi başlatır. |
ReloadAnimationGraphs | Şu anda yüklenmiş tüm animasyon grafiklerini yeniden yükler. |
SpawnDupe | Seçilen referansın bir kopyasını oluşturur. |
HotLoadPlugin (HLP) | Belirtilen eklentiyi yükler veya yeniden yükler. Yeniden başlatmadan değişiklikleri almak için kullanışlıdır (yüksek çökme ve bozuk kayıt dosyaları olasılığı yüksektir). |
DumpPapyrusTimers | Tüm Papyrus zamanlayıcı kayıtlarını günlüğe döker. |
EnableStoryManagerLogging | Hikaye yöneticisi kaydını etkinleştirir. |
(Ref Kimliği).amod (OMOD Kimliği) | Silah Modları Ekle - '(OMOD Kimliği)' yerine belirtilen silah modları '(Ref Kimliği)' referans silahınıza uygulanır. |
showlooksmenu player 1 | Karakter Oluşturucu'yu Aç - Karakter oluşturucu menüsünü açar. |
TraceAnimationEvents | Bir aktörün animasyon olaylarını izler. |
ToggleImmortalMode | Ölümsüz Modunu Aç/Kapat - Sağlık, O2 ve Büyü azalabilir, ancak hiçbir zaman 0 olmaz. |
IsolateRendering | Seçilen nesne için izole renderi etkinleştirir. |
SetSubgraphToDebug | Altgrafik'i Hata Ayıklamaya Ayarla. |
DumpPapyrusLOSEvents | Tüm Papyrus LOS olay kayıtlarını günlüğe döker. |
ReserveLoc | Bir konumu neredeyse hiçbir dizi kullanılamayacak şekilde rezerve etmek için hata ayıklama işlevi. |
FindForm (find) | Bir form bulur. |
tcl | No Clip Modunu Aç/Kapat - Karakter çarpışması devre dışı bırakılır, böylece duvarlardan, zeminlerden ve diğer nesnelerden geçebilirsiniz. |
StopTrackPlayerDoors | Oyuncunun etkinleştirdiği teleport kapılarını izlemeyi durdurur. |
StartPapyrusScriptProfile (StartPSP) | Bir Papyrus betiğini profillemeyi başlatır. |
ToggleControlsOverly | Kontroller Üstünü Aç/Kapat. |
SetActorRefOwner (saro) | Şu anda seçilen referansın sahibini belirtilen aktöre ayarlar (veya belirtilen aktör yoksa oyuncuya ayarlar). |
DumpInputEnableLayers | Şu anda kullanılan tüm giriş etkinleştirme katmanlarını konsola döker. |
StopPapyrusScriptProfile (StopPSP) | Bir Papyrus betiğini profillemeyi durdurur. |
player.paycrimegold 0 0 (Faction Kimliği) | Suç Bedellerini Öde - Belirli bir Fraksiyon için açıkta kalan Suç Bedellerini öder. |
ShowLinkedLocations | Verilen anahtar kelimenin altında bağlı tüm konumları çıkarır. |
ToggleNavmeshInfo | Harita kamerasına benzer bir görünüm modunu açar ve navmesh bilgilerini görüntüler. |
PlayActionCamera (pac) | Hedef referans üzerinde belirli bir eylem kamerasını oynatır. |
CallFunction | Hedeflenen ref'te belirtilen Papyrus işlevini çağırır. İlk parametre işlevdir, geri kalanı parametre |
TestLook | Bir aktörün bakışını test eder. |
SetSceneForDebug | Geçerli hata ayıklama sahnesini ayarlar. |
ResetInputEnableLayer | Belirli bir giriş etkinleştirme katmanındaki tüm kontrol devrelerini sıfırlar. |
StartPapyrusStackRootProfile | Bir betikte başlayan tüm Papyrus yığınlarını profillemeyi başlatır. |
ToggleWeaponOverlay | Silah üstünü açar/kapatır. |
CheckPlayerDoors | Takip Edilen Oyuncu yolunu görev hedefi yoluna karşı karşılaştırır. |
tcai | Savaş AI Modunu Aç/Kapat - Savaş AI artık sizi hedef almaz. Kodu tekrar girerek devre dışı bırakabilir ve yeniden etkinleştirebilirsiniz. |
AuditionReverbForm (arf) | Bir Reverb formunu etkinleştirmeye zorlar. |
Reload (Papyrus script) | Belirtilen '(Papyrus betiği)' Papyrus betiğini yeniden yükler. |
ResetForceEnabledPlayerControls | Tüm zorla etkinleştirilen oyuncu kontrollerini sıfırlar. |
StopPapyrusStackRootProfile | Bir betikte başlayan tüm Papyrus yığınlarını profillemeyi durdurur. |
MoveToEditorCamera | Editör kamerasına taşınır. |
player.addperk (Perk Kimliği) | Becerileri, Özellikleri veya Arka Planları Ekler - Belirtilen '(Perk Kimliği)' Beceri, Özellik veya Arka Plan eklenir. Bu komutun çalışması için en az bir Beceri puanına ihtiyacınız vardır. |
(Ref Kimliği).rmod (OMOD Kimliği) | Ekli Silah Modunu Kaldır - '(OMOD Kimliği)' yerine belirtilen silah modları '(Ref Kimliği)' referans silahınızdan kaldırılır. |
RunCompaction | Sıkıştırmayı çalıştırır. |
PlaceFurnitureTester (PFT) | Seçilen mobilyayı kullanacak bir aktör yerleştirir. Opsiyonel parametre aracılığıyla aktör türünü belirtilebilir. |
SetFormKnown | Bir formun bilindiği bayrağı ayarlar. |
RemoveMod | Bir nesneden bir modu kaldırır. |
TestAim | Bir aktörün hedeflemesini test eder. |
CallGlobalFunction (cgf) | Bir küresel Papyrus işlevini çağırır. İlk parametre işlevdir, geri kalanı parametrelerdir. |
ToggleWaterCurrentGeometry | Su akış geometrisini görüntüler veya gizler. |
ForceRepath | Aktörün yeniden yol hesaplamasını zorlar. |
RecalcInstanceData | Seçilen referans için veya hiçbir şey seçilmemişse yüklenen tüm referanslar için örnek verilerini yeniden hesaplar. |
DumpPapyrusDistanceEvents | Tüm Papyrus mesafe olayı kayıtlarını günlüğe döker. |
ForceCloseFiles | Ana dosya ve eklentileri kapatır. Genellikle CreationKit'e aynı anda yüklenmiş bir eklentiye kaydetmek için kullanılır (Dikkat: Kendi riskinizde kullanın! Oyun deneyimi ve yeni kayıt dosyaları kararsız olabilir). |
HavokWorldStep (hkstep) | BhkWorld Havok Adım Bilgisini Aç/Kapat. |
PassTime | Oyuncu uyurken saatlerin geçmesini sağlar. |
HavokVDBCapture | Havok VDB Yakalama. |
SpawnTemplatedObject | Bir şablon nesnesinin (nesne, seviye, pkeyword1, pkeyword2) bir referansını oluşturur. |
ForceEnablePlayerControls (fepc) | Oyuncunun kontrollerini zorla etkinleştirir, katmanlara bakılmaksızın, EnablePlayerControls'ü gösterir. |
tgm | Tanrı Modunu Açar - Ölümsüzlüğü ve sınırsız cephane sağlar. |
psb | Oyuncu Büyü Kitabı - Tüm büyüler açılır. |
SetOutfit | Aktörün varsayılan kıyafetini değiştirir. |
StartTrackPlayerDoors | Oyuncunun etkinleştirdiği teleport kapılarını izlemeyi başlatır. |
ForceDetect | Seçilen aktörün belirtilen aktörü algılamasını zorlar. |
AuditionWwiseEvent | Wwise olaylarını denemek için kullanılan komutların kümesi. |
tdetect | Algılama Modunu Aç/Kapat - NPC'ler artık sizi algılamaz. |
killall | Tüm NPC'leri Öldür - Bölgedeki tüm NPC'ler öldürülür. |
SetDebugQuest | Yapılabilen yalnızca belirtildiğinde bir olay türünden başlanabilen bir görevi ayarlar. |
kah | Tüm Düşmanları Öldür - Bölgedeki tüm düşman NPC'ler öldürülür. |
DumpPapyrusStacks (dps) | Tüm Papyrus yığın bilgisini günlüğe döker. |
CollisionMesh | Mesh Çarpışma Bilgisini Aç/Kapat. |
DumpPapyrusPersistenceInfo (dppi) | Günlüğe dökülen Papyrus üzerinde her şeyi döker. |
ForceReset | Oyuna tam sıfırdan başlamasını zorlar. |
tim | Ölümsüz Modunu Açar - Zarar alırsınız, ancak hiçbir zaman 0 sağlık noktasına ulaşmazsınız. |
SetWwiseRTPC (swr) | Wwise RTPC'nin bir değerini ayarlar. |
unlock | Kapıları ve Konteynerleri Aç - Şu anda hedeflenen kapıyı veya konteyneri açar. Konsol menüsünde kapıyı seçin ve ardından komutu girin. |
ShowHighMaxHeights (shmh) | Yüksek çözünürlüklü maksimum yükseklik verilerini gösterir veya gizler. |
SetInChargen | Chargen Modunun bazı yönlerini açar/kapatır [kaydetmeDevreDışı] [beklemeDevreDışı] [etkinleştirmeMesajıDevreDışı]. |
player.removeperk (Perk Kimliği) | Becerileri, Özellikleri veya Arka Planları Kaldır - Belirtilen '(Perk Kimliği)' Beceri, Özellik veya Arka Plan kaldırılır. |
DumpFormList | Verilen formlist içeriğini konsol çıkışına döker. |
tm | Menüleri Aç/Kapat - UI menülerini açıp kapatır. |
SetQuestAliasLogging | Bir görev için alias günlüğünü açar/kapatır. |
IsInvulnerable | Aktör ölümsüz mü? |
SetPersistLocation | Referans üzerinde kalıcı konumu ayarlamak için hata ayıklama işlevi. |
DisableDistantReferences | Seçilen referanstan belirli bir mesafeden daha uzaktaki referansları devre dışı bırakır. |
player.setav carryweight | Taşıma Kapasitesini Değiştirir - (carryweight number) yerine istediğiniz taşıma kapasitesini girin. |
additem (Öğe Kimliği) (Değer) | Öğeleri Ekler - '(Öğe Kimliği)' yerine belirtilen öğeler envanterinize eklenir (ayrı bir öğe kimliği listemiz vardır). |
StopPapyrusFormProfile (StopPFP) | Bir form üzerindeki Papyrus betiklerini profillemeyi durdurur. |
HasActorRefOwner (haro) | Şu anda seçilen referansın bir sahibi varsa 1'i veya yoksa 0'ı döndürür. |
DumpPapyrusEventRegistrations | Belirtilen nesnenin (ve betiği) için tüm Papyrus olay kayıtlarını döker. |
showmenu sleepwaitmenu | Yatak veya sandalye kullanmadan uyku/bekle menüsünü gösterir. |
EnableRumble | Titreşimi Aç/Kapat. |
SetAngryWithPlayer | Oyuncuyla öfkeli olma bayrağını ayarlar. |
ShowMods | Bir nesne üzerindeki tüm özellik modlarını gösterir. |
UpdateAwakeSound (UAS) | Seçilen aktörün şu anki bilincini döngüyü günceller. |
player.additem (Öğe Kimliği) (Değer) | Belirtilen '(Öğe Kimliği)' öğeyi envanterinize ekler. |
TestPath | Bir yolun hata ayıklama işlevini test etmek için kullanılan hata ayıklama işlevidir. |
PlaySyncAnim | Senkronize Animasyon Oynat. |
tfc | Ücretsiz Uçma Kamerasını Aç/Kapat - Kamera oyuncudan ayrılır, bu nedenle haritada serbestçe uçabilirsiniz. |
PerformAction | Belirtilen eylemi seçilen aktörde gerçekleştirir. |
Stance | Aktörün duruşunu değiştirir. |
TestLoadingMenu | Yükleme menüsünü yükleme işlevini açar/kapatır. |
caqs | Ana Görevleri Tamamla - Tüm Ana Hikaye Görevleri tamamlanır (oyununuzu kullanırsanız yüksek bir çökme olasılığı vardır). |
GenerateBendableSpline (Spline) | Bükülebilir bir spline geometri örneği oluşturur. |
saq | Tüm Görevleri Başlat - Tüm Ana Hikaye ve Yan Görevleri başlatır (oyununuzu kullanırsanız yüksek bir çökme olasılığı vardır). |
MoveToEditorSelection | Editör seçimine taşınır. |
GetActorRefOwner | Şu anda seçilen referansın sahibini yazdırır. |
LinkLocations | Verilen anahtar kelime altındaki iki konumu bağlar. |
SetWwiseState (sws) | Küresel Wwise bir durum ayarlar. |
resurrect | NPC'yi Yeniden Canlandır - Seçilen NPC canlandırılır. NPC'yi konsol komut menüsündeyken seçin, böylece Referans Kimliği görünür, ardından komutu girin. |
DynamicResolution | Dinamik çözünürlük ayarlarını değiştirir. |
ChangeAnimArchetype (caa) | Seçilen aktörün animasyon arketipini değiştirir. |
SetRace | Belirtilen aktörün ırkını ayarlar. |
PrintQuestSceneInfo | Geçerli sahnelerin mevcut durumunu Quest Inf dosyasına yazar. |
SetLocationRefType | Bir referansın üzerindeki bir konum için konum başvuru türünü ayarlamak için hata ayıklama işlevi. |
ShowLocData | Bir konum hakkında verileri dökme hata ayıklama işlevi. |
psb | Oyuncu Büyü Kitabı - Kullanılabilir tüm güçleri açar. |
PauseScene | Belirtilen sahneyi duraklatır veya duraklatır. |
StopActionCamera | Eylem kamerasını durdurur. |
ResetContainer | Şu anda seçilen konteyneri sıfırlar, veya "1" belirtilirse tüm konteynerleri sıfırlar. |
PreloadExterior | Şu anda seçilen referansın dış verilerini önceden yükler. |
DumpConditionsFunctions | Şu anki koşul fonksiyonu çağrıları için mevcut sayaçları çıkarır. |
Yukarıda vermiş olduğumuz Starfield hileleri ve konsol komutları sorunsuz bir şekilde çalışmaktadır. İstediğiniz hileyi bulup konsolu açıp hileyi yazmanız yeterli olacaktır. Oyunun güncellenmesi halinde bazı hileler devredışı kalabilir. Ancak hilelerin yenisi hazırlandıkça yazımıza eklenecektir. Keyifli oyunlar dileriz.