Sihirbazlık Numaraları ve Hileleri! Dünyaca Ünlü Sihirbazlık Numaralarının Ardında Yatan 10 Sır
Sihirbazlık Numaralarının Arkasında Yatan Sırlar
Sihir numaraları hemen hemen herkeste bir şaşkınlık yaratmaktadır. Bu içeriğimizde merakla izlediğimiz, çoğu zaman da akıl sır erdiremediğimiz numaraların arkalarında yatan sırları araştırdık. İşte yapılan sihir numaraların arkalarındaki sırları...
1. Yüzük Kaybetme Numarası
Bu oyunun birinci bölümünde işaret parmağınızda bulunan yüzüğü diğer avucunuza bırakır gibi yaparken, işaret parmağınızı diğer elinize dolayıp yüzüğü tekrar aynı elinizin içine yerleştiriyorsunuz. Daha sonra işaret parmağınızı dışarı çıkarıp seyircinin o parmağınıza yoğunlaşmasını sağlıyorsunuz. Seyirci yüzüğü parmağınızda göremeyince, diğer elinize bıraktığınızı düşünüyor. İşte bu oyunun numarası bu kadar :)
2. Kaşık Bükme Numarası
Kaşık eğmek, popüler bir sihirbaz numarasıdır. Kaşığı kas gücüyle bükmeye başlarsınız. Elinizi döndürmenizle kaşık tekrar eski haline döner. Kaşık seyirciye gösteriden önce ve sonra kontrole verilmelidir.
3. Patlamayan Balon Numarası
Sihirbaz sahneye bir balon ile gelir. Diğer elinde bulunan sivri uçlu iğneyi balona batırır ve balon patlamaz.
Öncelikle elinizde yer alan balonu gergin olana kadar şişirip bağlayın. Sonra iğneyi geçireceğiniz yeri hesaplayıp tam oraya seloteyp bandını yapıştırın. Oyun sırasında izleyicilerin bantları göremeyeceği bir uzaklıkta iken iğnenizi bantların ortasına batırın, balon patlamayacaktır.
4. Kırılan Kürdan Numarası
Masanın üzerine bir mendil serilir ve ortasına bir kürdan konur. Mendil, kürdan içeride kalacak şekilde katlanmaktadır. İzleyiciden kürdanı kırması istenir. Kürdanın çıtırtısı duyulduktan sonra sihirbaz bir iki sihirli el hareketi yapar ve bir kaç sihirli söz söyler. Mendil açıldığında kürdanın sağlam olduğu görülür.
5. Havada Tutma Numarası
En çok ilgi çeken hilelerden birisi de budur. Öncelikle bir kadın seçilir, daha sonra kadın bir levhanın üzerine çıkarılır ve gösteri başlar. Önce levhanın altındaki blok kaldırılır, sonra sırayla destek veren sandalyeler kaldırılır ve kadın havada kalır.
Aslında çok kolay. Blok arkasında 3. bir ayak görevi gören ve illüzyonistin bacağıymış gibi görünen, illüzyonistin pantolonu ile aynı şekilde örtülmüş bir destek vardır. Tabi ki illüzyonistin fazla hareket etmemesi ve açıdan dolayı seyirciler bunu fark etmezler.
6. Camdan Para Geçirme Numarası
Numaranın altında yatan sır 1 tane değil 2 tane paranın olmasıdır. Avucunda bir mıknatıs bulunuyor. Gösteriden önce paralardan birisini camın altına koyacağı eline düşecek şekilde eline gizliyor, sonra da camın altına yerleştiriyor. Avucunu camın üstünde kaydırdığı zaman mıknatıs sayesinde para da kaymaya başlıyor. Camın üstündeki para ile aynı düzeye geldiğinde elini kaydırma başlıyor ve camın altındaki para mıknatıstan kurtularak avucuna düşerken, camın üstündeki parayı avucuna alıyor. Elini kaldırdığında ise üstteki para alta geçmiş gibi izlenim bırakıyor.
7. Manyetik Kibrit Numarası
Bu numarada ihtiyacınız olan malzemeler 2 adet madeni para, 1 adet kibrit, 1 adet cam bardak ve plastik kalem. Oyundan önce plastik kalemi elektriklenme olması için kıyafetinize sürtün, sonra paralar üzerine kibriti yerleştirin ve bardağı üstüne kapatın. Kalemi bardağın etrafında dolaştırdığında sihirli bir şekilde kibrit hareket etmeye başlayacaktır.
8. İnsan Kesme Numarası
Bu numara şöyledir. Öncelikle bıçak ve kelepçe kesinlikle gerçektir ve bir bunlarda bir hile yoktur. Aslında tüm hile kutudadır. Seyircilere normal gözüken kutu aslında çok büyüktür ve tam ortadan ikiye ayrılmıştır. Sihirbaz kutunun üstüne çıktığında bir tarafında beline kadar içine girer ve belden aşağısını saklanan bölüme sokar. Kutunun alt tarafında sallanan bacaklar ise gösteriden önce kutunun içine yerleştirilmiş başka bir illüzyoniste aittir.
9. Kola İğne Batırma Numarası
Bu numarada kan olduğundan dolayı çok ilgi çekmektedir. Olay tamamen şöyledir. Gösteriden önce bu jeli koluna sürer. Jel kuruduktan sonra dışarıdan asla belli olmamaktadır. Sonra iğneyi, koluna seyircilerin göremeceği bir açıdayken sokuyormuş gibi yapar ancak iğneyi jele sürter. Sonra diğer eliyle iğnenin üstünü kapatır. Böylece iğne, ete girmiş gibi görünür.
10. Kart Bulma Numarası
İllüzyonist, seyirciden oyun kartlarının arasında bir kart seçmesini ve seçtiği karta isim yazmasını istiyor. Daha sonra kartları yeniden karıştırıyor. Bu kalemin diğer tarafı aslında kesicidir. Böylece karıştırdığı kartlardan isim yazılı olanı buluyor.
NeOldu.com